lördag 12 maj 2012

Lördag

Vi har ätit en riktig lyxfrukost bestående av ägg, honungsmelon och falu rutbröd med ost på.
Siri ligger nu på golvet och lägger pussel och sjunger vem kan segla för utan vind. Hon tycker den är så vacker och sorglig att hon vill börja gråta.
Snart ska jag börja göra mig i ordning och så ska vi gå ut på marknaden. Som en tradition så regnar det även den här gången. Sen undrar jag lite vart de hade tänk att ha den, hela centrum är uppgrävt...

Jag har inget att skriva, mitt liv är så tomt och innehållslöst för tillfället. Ångest, ångest ångest, go away...

2 kommentarer:

  1. Visst är det typiskt att det ska regna när det är marknad....
    Men du, så kände ju jag också nyligen, allt var trist och tråkigt. Tills DU bland annat hjälpte till att rycka upp mig :) Så kom igen nu, upp med hakan så du ser solen!

    SvaraRadera
  2. Visst är det märkligt! Tack Åsa, du har rätt, efter regn kommer solsken! kram :)

    SvaraRadera